ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

  • Куди звертатись по довідку про підтвердження робочого стажу та розміру заробітної платні в установі (підприємстві), яка існує на теперішній час?

Відомості про стаж роботи та зарплату зберігаються в документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати) в архіві установи (підприємства) упродовж 75 років.

  • Куди звертатись по довідку про підтвердження робочого стажу та розміру заробітної платні в ліквідованій установі (підприємстві)?

Документи з особового складу ліквідованої установи можуть зберігаються в архіві організації-правонаступниці, або вищої установи відповідної галузі, або в архівному відділі районної державної адміністрації, (міської ради) або в районному трудову архіві за колишнім місцем знаходженням організації (підприємства).

Довідкова інформація щодо місця зберігання документів певних ліквідованих установ, (підприємств), які перебувають у фондах Державного архіву Київської області, архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад або організацій-правонаступників міститься на сайті державного архіву в рубриці «Відомості про місцезнаходження документів».

  • Де можна отримати архівну довідку про народження (шлюб або смерть)?

З кінця 2007 року до державного архіву надходять документи відділів ДРАЦС районних та міських управлінь юстиції Київської області. На 1 січня 2019 року передані документи реєстрації актів громадянського стану (про народження, шлюб, смерть) з населених пунктів Київської області (в її сучасних межах) за період з 1919 по 1942 рік, при чому велика частка цих документів, безповоротно втрачена під час другої світової війни (1939–1945), до державного архіву не передавалася. Державний архів надає відповіді на звернення громадян з питань реєстрації актів громадянського стану лише за період з 1919 по 1942 рік.      оформити запит

Відомості реєстрації актів громадянського стану (про народження, шлюб, смерть) з населених пунктів Київської області (в її сучасних межах) за період з 1943 року і пізніше зберігаються в архівах відділів ДРАЦС районних та міських управлінь юстиції Київської області за місцем народження (укладення шлюбу, смерті) особи.

  • Куди звертатись по довідку для підтвердження факту участі у ліквідації аварії на Чорнобильській атомній електростанції?

Державний архів надає довідки на звернення від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС для підтвердження факту участі у ліквідації аварії лише на підставі документів архівних фондів обласних і районних партійних організацій і громадських об’єднань Київської області. Однак серед цих документів відсутні посвідчення про відрядження до зони ліквідації аварії, дорожні листи, табелі виходу на роботу, довідки про отримане опромінення тощо, оскільки термін зберігання таких документів на той час був 3 роки. Документальні матеріали інших установ, які знаходились в зоні ЧАЕС або направляли людей на ліквідацію аварії, в державному архіві не зберігаються.

Адреси понад 100 установ, підприємств та організацій, які були евакуйовані з 30-кілометрової зони відчуження, розміщені на сайті державного архіву в рубриці «Відомості про місцезнаходження документів».

  • Який термін виконання запиту в державному архіві?

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються Державним архівом Київської області протягом місяця.

  • В яких випадках запит виконується першочергово або терміново?

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., ветеранів праці, а також непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки, виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново.

  • Як можна прискорити отримання інформації за документами державного архіву, якщо запитувач не належить до зазначених вище категорій?

В разі, коли є потреба прискорити отримання архівної інформації, користувач може самостійно здійснити її пошук за документами державного архіву, зареєструвавшись у читальному залі. На підставі знайденої інформації користувачеві будуть надані завірена належним чином архівна довідка (або копія)    зареєструватися у читальному залі

  • У якій формі надається відповідь державного архіву на запит і як її можна отримати?

У залежності від результатів пошуку державний архів надає архівну довідку (витяг, копію) або відповідь про відсутність запитуваної інформації у відповідних документах. Також надається відповідь з рекомендацією звернутися за місцем, де затребувана інформація може зберігатися.

Відповідь державного архіву на запит можна отримати особисто (або через свого представника) за адресою:

Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38   у прийомні години (окрім святкових і неробочих днів):

щопонеділка: 9.00–13.00;

14.00–17.00

 

щосереди: 9.00–13.00;

14.00–17.00

 

В разі незручності, відповідь на запит можна отримати поштовим зв’язком Укрпошти або Нової Пошти (останній спосіб рекомендується через велику кількість скарг на неналежний рівень послуг, що надаються Укрпоштою). Для цього у запиті потрібно вказати бажаний варіант доставлення, а також номер відділення Нової Пошти і номер контактного мобільного телефона особи, яка буде отримувати лист.