
29 вересня 2022 року на платформі Державного архіву Київської області відбулася он-лайн нарада з керівникам архівних установ області.

Однією із основних форм використання відомостей, що містяться в архівних документах, є

надання відповідей на запити фізичних та юридичних осіб, у тому числі тих, що необхідні для забезпечення соціального захисту громадян. Директор архіву – Соф’я КАМЕНЄВА розповіла, що за підсумками оперативної наради, під головуванням заступника голови Київської обласної державної адміністрації Сергія БІЛЕЦЬКОГО та представників Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, Головного управління Пенсійного фонду України у місті Києві, Відділу ДРАЦС Головного управління юстиції у м.Києві та Київській області було підготовлено

доручення головам районних державних адміністрацій: вивчити

питання щодо можливості


оформлення у приміщеннях старостатів запитів юридичних та фізичних осіб на отримання архівної інформації з їх подальшим передаванням до відповідних архівних установ області.

Списків фондів, які зберігаються в архівних відділах районних
військових адміністрацій, міських рад та трудових архівах стало наступним питанням для обговорення. Під час реформи децентралізації списки фондів необхідно було об’єднати та присвоїти їм нові номери. У зв’язку із чим є необхідність оновлення актуальної інформації щодо списків фондів на сайті Державного архіву Київської області в «Базі фондів архівних установ Київської області».

Начальник відділу координації та організації архівної справи ти інформаційних технологій Юлія БІЛОДІД на практичному прикладі показала, яку інформацію необхідно перевірити та актуалізувати.

За підсумками даної наради будуть підготовлені відповідні рекомендації.